Συνήθεις ερωτήσεις

Συνήθεις ερωτήσεις

ΣΥΝΗΘΕΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Αυτή η σελίδα ερωτήσεων παρέχει απαντήσεις σε μερικές από τις πιο συνήθεις ερωτήσεις σχετικά με τις συσκευές AEG. Χρησιμοποιήστε την επίλυση προβλημάτων αν αντιμετωπίζετε κάποιο πρόβλημα με τη συσκευή σας. Επεκτείνετε τις δυνατότητες της συσκευής σας εξερευνώντας τη σειρά αξεσουάρ μας στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

 

Πλυντήρια ρούχων

1. Μπορώ να εγκαταστήσω το πλυντήριο ρούχων μου χρησιμοποιώντας σύνδεση ζεστού νερού;
Δεν συνιστάται η εγκατάσταση χρησιμοποιώντας σύνδεση ζεστού νερού. Τεχνικά, οι βαλβίδες εισόδου των πλυντηρίων μας μπορούν να αντέξουν νερό θερμοκρασίας έως και 65 βαθμών Κελσίου, ωστόσο, τα προγράμματα πλύσης δεν χρησιμοποιούν ζεστό νερό συνέχεια. Το συνεχές ζεστό νερό μπορεί να προκαλέσει μη ικανοποιητικά αποτελέσματα πλύσης. Επίσης, τα πλυντήρια εμπρόσθιας και άνω φόρτωσης είναι ειδικά σχεδιασμένα για εγκατάσταση με χρήση σύνδεσης κρύου νερού.

2. Γιατί δεν βρίσκω το πλυντήριο ρούχων μου στον ιστότοπο;
Ο ιστότοπος εμφανίζει μόνο την τρέχουσα σειρά μοντέλων. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε το μοντέλο σας, ενδέχεται να είναι παλαιότερο ή ειδικό μοντέλο. Επικοινωνήστε με τον αντιπρόσωπο για περισσότερες πληροφορίες.

3. Ποια είναι η ηλικία του πλυντηρίου ρούχων μου;
Μπορείτε να καθορίσετε την ηλικία του πλυντηρίου ρούχων σας ανατρέχοντας στον αριθμό σειράς στην πινακίδα χαρακτηριστικών. Ο πρώτος αριθμός υποδεικνύει το έτος και το δεύτερο και τρίτο ψηφίο υποδεικνύουν την εβδομάδα παραγωγής. Για παράδειγμα, 13500016: εβδομάδα 35 του 2001.

4. Εμφανίστηκε κωδικός σφάλματος στο πλυντήριο ρούχων. Τι σημαίνει;
Οι κωδικοί σφαλμάτων έχουν διάφορες σημασίες, ανάλογα με το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε. Χρησιμοποιήστε την Επίλυση προβλημάτων για να βρείτε συγκεκριμένο κωδικό σφάλματος και να μάθετε πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί.

5. Τι σημαίνουν τα σύμβολα στο πλυντήριο ρούχων μου;
Αν δεν είστε σίγουροι τι σημαίνουν τα σύμβολα στη συσκευή σας, μπορείτε να ανατρέξετε στο εγχειρίδιο οδηγιών που παρέχεται με τη συσκευή σας. Εάν δεν έχετε πρόσβαση στο εγχειρίδιο, μπορείτε να πραγματοποιήσετε λήψη μιας ψηφιακής έκδοσης από εδώ.

6. Γιατί μυρίζει το πλυντήριο ρούχων μου;
Αυτό μπορεί να προκαλείται από διάφορες αιτίες, για παράδειγμα - η μυρωδιά είναι άσχημη ή η συσκευή μυρίζει σαν καμένη; Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τις πιθανές αιτίες και πώς μπορείτε να διορθώσετε το πιθανό πρόβλημα στην Επίλυση προβλημάτων.

7. Το πλυντήριο ρούχων μου δεν λειτουργεί. Με ποιον πρέπει να επικοινωνήσω σχετικά με την επισκευή του πλυντηρίου ρούχων;
Αν δεν μπορέσατε να λύσετε το πρόβλημά σας χρησιμοποιώντας την Επίλυση προβλημάτων, μπορείτε να επικοινωνήσετε με ένα πιστοποιημένο τεχνικό σέρβις, αναζητώντας τον πιο κοντινό σας εδώ.

8. Πού μπορώ να βρω το εγχειρίδιο για το πλυντήριο ρούχων μου;
Έχοντας διαθέσιμο το μοντέλο και τον κωδικό προϊόντος, μπορείτε εύκολα να πραγματοποιήσετε λήψη ενός νέου εγχειριδίου από εδώ.

Διαβάστε περισσότερα

Στεγνωτήρια

1. Γιατί δεν βρίσκω το στεγνωτήριο μου στον ιστότοπο; 
Ο ιστότοπος εμφανίζει μόνο την τρέχουσα σειρά μοντέλων. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε το μοντέλο σας, ενδέχεται να είναι παλαιότερο ή ειδικό μοντέλο. Επικοινωνήστε με τον αντιπρόσωπο για περισσότερες πληροφορίες.

2. Ποια είναι η ηλικία του στεγνωτηρίου μου; 
Μπορείτε να καθορίσετε την ηλικία του στεγνωτηρίου σας ανατρέχοντας στον αριθμό σειράς στην πινακίδα χαρακτηριστικών. Ο πρώτος αριθμός υποδεικνύει το έτος και το δεύτερο και τρίτο ψηφίο υποδεικνύουν την εβδομάδα παραγωγής. Για παράδειγμα, 13500016: εβδομάδα 35 του 2001.

3. Εμφανίστηκε κωδικός σφάλματος στο στεγνωτήριο. Τι σημαίνει;
Οι κωδικοί σφαλμάτων έχουν διάφορες σημασίες, ανάλογα με το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε. Χρησιμοποιήστε την Επίλυση προβλημάτων για να βρείτε συγκεκριμένο κωδικό σφάλματος και να μάθετε πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί.

4. Τι σημαίνουν τα σύμβολα στο στεγνωτήριο μου;
Αν δεν είστε σίγουροι τι σημαίνουν τα σύμβολα στη συσκευή σας, μπορείτε να ανατρέξετε στο εγχειρίδιο οδηγιών που παρέχεται με τη συσκευή σας. Εάν δεν έχετε πρόσβαση στο εγχειρίδιο, μπορείτε να πραγματοποιήσετε λήψη μιας ψηφιακής έκδοσης από εδώ.

5. Το στεγνωτήριό μου δεν λειτουργεί. Με ποιον πρέπει να επικοινωνήσω σχετικά με την επισκευή των στεγνωτηρίου;
Αν δεν μπορέσατε να λύσετε το πρόβλημά σας χρησιμοποιώντας την Επίλυση προβλημάτων, μπορείτε να επικοινωνήσετε με ένα πιστοποιημένο τεχνικό σέρβις, αναζητώντας τον πιο κοντινό σας εδώ.

6. Πού μπορώ να βρω το εγχειρίδιο για το στεγνωτήριό μου;
Έχοντας διαθέσιμο το μοντέλο και τον κωδικό προϊόντος, μπορείτε εύκολα να πραγματοποιήσετε λήψη ενός νέου εγχειριδίου από εδώ.

Διαβάστε περισσότερα

Φούρνοι

1. Πώς μπορώ να καθαρίσω τον φούρνο μου;
Το αλουμίνιο μπορεί να καθαριστεί με ένα διάλυμα σαπουνιού και νερού. Μπορείτε να καθαρίσετε το ανοξείδωτο ατσάλι με το ειδικό καθαριστικό μας που διατίθεται από τα εξουσιοδοτημένα service και το δίκτυο των συνεργαζόμενων καταστημάτων.

2. Γιατί δεν βρίσκω τον φούρνο μου στον ιστότοπο; 
Ο ιστότοπος εμφανίζει μόνο την τρέχουσα σειρά μοντέλων. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε το μοντέλο σας, ενδέχεται να είναι παλαιότερο ή ειδικό μοντέλο. Επικοινωνήστε με τον αντιπρόσωπο για περισσότερες πληροφορίες.

3. Ποια είναι η ηλικία του φούρνου μου; 
Μπορείτε να καθορίσετε την ηλικία του φούρνου σας ανατρέχοντας στον αριθμό σειράς στην πινακίδα χαρακτηριστικών. Ο πρώτος αριθμός υποδεικνύει το έτος και το δεύτερο και τρίτο ψηφίο υποδεικνύουν την εβδομάδα παραγωγής. Για παράδειγμα, 13500016: εβδομάδα 35 του 2001.

4. Εμφανίστηκε κωδικός σφάλματος στον φούρνο. Τι σημαίνει;
Οι κωδικοί σφαλμάτων έχουν διάφορες σημασίες, ανάλογα με το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε. Χρησιμοποιήστε την Επίλυση προβλημάτων για να βρείτε συγκεκριμένο κωδικό σφάλματος και να μάθετε πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί.

5. Τι σημαίνουν τα σύμβολα στον φούρνο μου;
Αν δεν είστε σίγουροι τι σημαίνουν τα σύμβολα στη συσκευή σας, μπορείτε να ανατρέξετε στο εγχειρίδιο οδηγιών που παρέχεται με τη συσκευή σας. Εάν δεν έχετε πρόσβαση στο εγχειρίδιο, μπορείτε να πραγματοποιήσετε λήψη μιας ψηφιακής έκδοσης από εδώ.

6. Ο φούρνος μου δεν λειτουργεί. Με ποιον πρέπει να επικοινωνήσω σχετικά με την επισκευή του φούρνου;
Αν δεν μπορέσατε να λύσετε το πρόβλημά σας χρησιμοποιώντας την Επίλυση προβλημάτων, μπορείτε να επικοινωνήσετε με ένα πιστοποιημένο τεχνικό σέρβις, αναζητώντας τον πιο κοντινό σας εδώ.

7. Πού μπορώ να βρω το εγχειρίδιο για τον φούρνο μου;
Έχοντας διαθέσιμο το μοντέλο και τον κωδικό προϊόντος, μπορείτε εύκολα να πραγματοποιήσετε λήψη ενός νέου εγχειριδίου από εδώ.

Διαβάστε περισσότερα

Εστίες

1. Πώς συνδέω τις ηλεκτρικές, κεραμικές ή επαγωγικές εστίες στην παροχή ρεύματος; 
Η σύνδεση των εστιών πρέπει να γίνεται σε 2 x 230V (δύο φάσεις) από επαγγελματία ηλεκτρολόγο.

2. Πού είναι η σύνδεση του σωλήνα αερίου στις εστίες μου; 
Η σύνδεση του σωλήνα αερίου βρίσκεται στο πίσω δεξί μέρος των εστιών.

3. Πώς μπορώ να καθαρίσω τις εστίες;
Συνιστάται η χρήση των προϊόντων καθαρισμού κεραμικών εστιών που διατίθενται για αγορά από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Πρώτα, χρησιμοποιήστε την ξύστρα εστιών και έπειτα το καθαριστικό κεραμικών εστιών.

4. Γιατί δεν βρίσκω τις εστίες μου στον ιστότοπο; 
Ο ιστότοπος εμφανίζει μόνο την τρέχουσα σειρά μοντέλων. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε το μοντέλο σας, ενδέχεται να είναι παλαιότερο ή ειδικό μοντέλο. Επικοινωνήστε με τον αντιπρόσωπο για περισσότερες πληροφορίες.

5. Ποια είναι η ηλικία των εστιών μου; 
Μπορείτε να καθορίσετε την ηλικία των εστιών σας ανατρέχοντας στον αριθμό σειράς στην πινακίδα χαρακτηριστικών. Ο πρώτος αριθμός υποδεικνύει το έτος και το δεύτερο και τρίτο ψηφίο υποδεικνύουν την εβδομάδα παραγωγής. Για παράδειγμα, 13500016: εβδομάδα 35 του 2001.

6. Εμφανίστηκε κωδικός σφάλματος στις εστίες. Τι σημαίνει;
Οι κωδικοί σφαλμάτων έχουν διάφορες σημασίες, ανάλογα με το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε. Χρησιμοποιήστε την Επίλυση προβλημάτων για να βρείτε συγκεκριμένο κωδικό σφάλματος και να μάθετε πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί.

7. Τι σημαίνουν τα σύμβολα στις εστίες μου;
Αν δεν είστε σίγουροι τι σημαίνουν τα σύμβολα στη συσκευή σας, μπορείτε να ανατρέξετε στο εγχειρίδιο οδηγιών που παρέχεται με τη συσκευή σας. Εάν δεν έχετε πρόσβαση στο εγχειρίδιο, μπορείτε να πραγματοποιήσετε λήψη μιας ψηφιακής έκδοσης από εδώ.

8. Οι εστίες μου δεν λειτουργούν. Με ποιον πρέπει να επικοινωνήσω σχετικά με την επισκευή των εστιών;
Αν δεν μπορέσατε να λύσετε το πρόβλημά σας χρησιμοποιώντας την Επίλυση προβλημάτων, μπορείτε να επικοινωνήσετε με ένα πιστοποιημένο τεχνικό σέρβις.

9. Πού μπορώ να βρω το εγχειρίδιο για τις εστίες μου;
Έχοντας διαθέσιμο το μοντέλο και τον κωδικό προϊόντος, μπορείτε εύκολα να πραγματοποιήσετε λήψη ενός νέου εγχειριδίου από εδώ.

Διαβάστε περισσότερα

Ψυγεία και καταψύκτες

1. Το ψυγείο / ο καταψύκτης μου μυρίζει, πώς μπορώ να απομακρύνω την οσμή;
Η Electrolux πουλά ειδικά απορροφητικά οσμών που είναι σχεδιασμένα για το ψυγείο / τον καταψύκτη σας. Επικοινωνείστε με ένα  ή με το συνεργαζόμενο δίκτυο καταστημάτων για περισσότερες πληροφορίες και για την αγορά τους.

2. Γιατί δεν βρίσκω το ψυγείο / τον καταψύκτη μου στον ιστότοπο;
Ο ιστότοπος εμφανίζει μόνο την τρέχουσα σειρά μοντέλων. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε το μοντέλο σας, ενδέχεται να είναι παλαιότερο ή ειδικό μοντέλο. Επικοινωνήστε με τον αντιπρόσωπο για περισσότερες πληροφορίες.

3. Ποια είναι η ηλικία του ψυγείου / καταψύκτη μου;
Μπορείτε να καθορίσετε την ηλικία του ψυγείου / καταψύκτη σας ανατρέχοντας στον αριθμό σειράς στην πινακίδα χαρακτηριστικών. Ο πρώτος αριθμός υποδεικνύει το έτος και το δεύτερο και τρίτο ψηφίο υποδεικνύουν την εβδομάδα παραγωγής. Για παράδειγμα, 13500016: εβδομάδα 35 του 2001.

4. Εμφανίστηκε κωδικός σφάλματος στο ψυγείο / στον καταψύκτη μου. Τι σημαίνει;
Οι κωδικοί σφαλμάτων έχουν διάφορες σημασίες, ανάλογα με το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε. Χρησιμοποιήστε την Επίλυση προβλημάτων για να βρείτε συγκεκριμένο κωδικό σφάλματος και να μάθετε πώς μπορεί να αντιμετωπιστεί.

5. Τι σημαίνουν τα σύμβολα στο ψυγείο / στον καταψύκτη μου;
Αν δεν είστε σίγουροι τι σημαίνουν τα σύμβολα στη συσκευή σας, μπορείτε να ανατρέξετε στο εγχειρίδιο οδηγιών που παρέχεται με τη συσκευή σας. Εάν δεν έχετε πρόσβαση στο εγχειρίδιο, μπορείτε να πραγματοποιήσετε λήψη μιας ψηφιακής έκδοσης από εδώ.

6. Το ψυγείο / ο καταψύκτης μου δεν λειτουργεί. Με ποιον πρέπει να επικοινωνήσω σχετικά με την επισκευή του ψυγείου / καταψύκτη;
Αν δεν μπορέσατε να λύσετε το πρόβλημά σας χρησιμοποιώντας την Επίλυση προβλημάτων, μπορείτε να επικοινωνήσετε με ένα πιστοποιημένο τεχνικό σέρβις, αναζητώντας τον πιο κοντινό σας εδώ.

7. Πού μπορώ να βρω το εγχειρίδιο για το ψυγείο / τον καταψύκτη μου;
Έχοντας διαθέσιμο το μοντέλο και τον κωδικό προϊόντος, μπορείτε εύκολα να πραγματοποιήσετε λήψη ενός νέου εγχειριδίου από εδώ.

Διαβάστε περισσότερα

Απορροφητήρες

1. Πώς μπορώ να καθαρίσω τα φίλτρα του απορροφητήρα μου;
Τα φίλτρα μπορούν να καθαριστούν στο πλυντήριο πιάτων ή με πλύσιμο στο χέρι. Ξεβγάλτε τα καλά και στεγνώστε τα πριν τα τοποθετήσετε πάλι στον απορροφητήρα. Λάβετε υπόψη ότι τα φίλτρα μπορεί να γίνουν άσπρα αν τα πλύνετε στο πλυντήριο πιάτων.

2. Γιατί δεν βρίσκω τον απορροφητήρα μου στον ιστότοπο;
Ο ιστότοπος εμφανίζει μόνο την τρέχουσα σειρά μοντέλων. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε το μοντέλο σας, ενδέχεται να είναι παλαιότερο ή ειδικό μοντέλο. Επικοινωνήστε με τον αντιπρόσωπο για περισσότερες πληροφορίες.

3. Ποια είναι η ηλικία του απορροφητήρα μου;
Μπορείτε να καθορίσετε την ηλικία του απορροφητήρα σας ανατρέχοντας στον αριθμό σειράς στην πινακίδα χαρακτηριστικών. Ο πρώτος αριθμός υποδεικνύει το έτος και το δεύτερο και τρίτο ψηφίο υποδεικνύουν την εβδομάδα παραγωγής. Για παράδειγμα, 13500016: εβδομάδα 35 του 2001.

4. Ο απορροφητήρας μου δεν λειτουργεί. Με ποιον πρέπει να επικοινωνήσω σχετικά με την επισκευή του απορροφητήρα;
Αν δεν μπορέσατε να λύσετε το πρόβλημά σας χρησιμοποιώντας την Επίλυση προβλημάτων, μπορείτε να επικοινωνήσετε με ένα πιστοποιημένο τεχνικό σέρβις, αναζητώντας τον πιο κοντινό σας εδώ.

5. Πού μπορώ να βρω το εγχειρίδιο για τον απορροφητήρα μου;
Έχοντας διαθέσιμο το μοντέλο και τον κωδικό προϊόντος, μπορείτε εύκολα να πραγματοποιήσετε λήψη ενός νέου εγχειριδίου από εδώ.

Διαβάστε περισσότερα

Connectivity

1. Τι χρειάζομαι για να απολαύσω τα οφέλη της συνδεσιμότητας;
–  Ένα smartphone ή tablet με εγκατεστημένη την εφαρμογή. Κατεβάστε την από το Apple Store ή το Google Play.
– Apple: τηλέφωνο ή tablet. Τουλάχιστον iOS 8.0 ή νεότερη έκδοση. Android: τηλέφωνο ή tablet: Τουλάχιστον Android 4.0.3 ή νεότερη έκδοση.
– Router Wi-Fi που υποστηρίζει 2,4 GHz b/g/n με WPA ή WPA2 και σύνδεση στο Internet.
– Μια συσκευή Electrolux με λειτουργία συνδεσιμότητας.    

2. Σε θέματα Wi-Fi τι χρειάζομαι για να ξεκινήσω;
– Χρειάζεστε ένα κοινό 2 GHz Wi-Fi (όχι 5 GHz) με δυνατή ισχύ σήματος στο σημείο εγκατάστασης του φούρνου.
– Τον κωδικό Wi-Fi
– Την εφαρμογή εγκατεστημένη σε συσκευή iOS ή Android.
– Αν έχετε πολλά Wi-Fi διαθέσιμα στο σπίτι σας, λάβετε υπόψη ότι το smartphone/tablet πρέπει να είναι συνδεδεμένο στο ίδιο Wi-Fi με τον φούρνο σας.

3. Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που το τηλέφωνό μου συνδεθεί σε άλλο δίκτυο Wi-Fi ή/και λάβω ένα μήνυμα σφάλματος στην εφαρμογή που με ενημερώνει ότι το τηλέφωνο έχει συνδεθεί σε άλλο δίκτυο Wi-Fi;
Αποσυνδέστε το τηλέφωνο/τη συσκευή από το "εσφαλμένο" δίκτυο Wi-Fi και συνδεθείτε σε αυτό που βρίσκεται ο φούρνος σας. (Στο iOS: Ρυθμίσεις > Wi-Fi > κάντε κλικ στο "εσφαλμένο" Wi-Fi > Κατάργηση αυτού του δικτύου. Τώρα, συνδεθείτε στο δίκτυο Wi-Fi που βρίσκεται ο φούρνος σας.)

4. Τι γίνεται σε περίπτωση που η συσκευή μου βρίσκεται σε μέρος του σπιτιού όπου το σήμα Wi-Fi δεν είναι δυνατό;
Σε περίπτωση που η συσκευή βρίσκεται σε χώρο με αδύναμο σήμα Wi-Fi, ενδέχεται να χρειαστεί επέκταση δικτύου Wi-Fi.

5. Μπορούν άλλα μέλη της οικογένειας ή πρόσθετα smartphone/tablet να συνδέονται με την εφαρμογή στην ίδια συσκευή;
Ναι. Το μόνο που χρειάζεται να κάνουν είναι να κατεβάσουν την εφαρμογή, να συνδεθούν με τα ίδια στοιχεία σύνδεσης και να βεβαιωθούν ότι το smartphone ή το tablet είναι συνδεδεμένο στο ίδιο οικιακό δίκτυο Wi-Fi με τη συσκευή.

 

Ερωτήσεις σχετικά με τη συνδεσιμότητα και τον φούρνο CombiSteam Pro Smart

1. Μπορώ να χειρίζομαι τον φούρνο μου όταν είμαι εκτός σπιτιού;
Προς το παρόν, μπορείτε να χειρίζεστε τον φούρνο σας μόνο όταν είστε συνδεδεμένοι στο οικιακό δίκτυό σας (το ίδιο Wi-Fi στο οποίο είναι συνδεδεμένος ο φούρνος).

2.  Πού μπορώ να βρω έναν οδηγό σύνδεσης και έναρξης χρήσης με το CombiSteam Pro Smart;
Ανατρέξτε στον Οδηγό γρήγορης έναρξης  για τον φούρνο CombiSteam Pro Smart.

3.  Όταν χρησιμοποιώ την κάμερα, υπάρχουν αντανακλάσεις στην εικόνα. Πώς μπορώ να βελτιώσω την ποιότητα εικόνας;
Ορισμένες φορές, όταν τα φώτα της κουζίνας είναι πολύ δυνατά ή το δάπεδο είναι πολύ λαμπερό, μπορεί να υπάρχει μια αντανάκλαση στο γυαλί του φούρνου, επηρεάζοντας την ποιότητα της εικόνας από την κάμερα. Συνιστάται να χαμηλώσετε τα φώτα μπροστά από τον φούρνο σας (αν αυτό είναι δυνατό) ή να χρησιμοποιήσετε το Reflection Eliminator που παρέχεται μαζί με τον φούρνο.

4: Δεν μπορώ να δω τίποτα στην προβολή κάμερας ή η εικόνα είναι θολή ή διαστρεβλωμένη. Πώς μπορώ να βελτιώσω την ποιότητα εικόνας;
Συνιστάται να ελέγξετε τις εξής παραμέτρους:
– Ελέγξτε και καθαρίστε τον φακό της κάμερας (και την πόρτα του φούρνου δίπλα στην κάμερα)
– Λάβετε υπόψη ότι ορισμένα προγράμματα εκτελούνται με το φως του φούρνου αναμμένο και ότι οι ατμοί που δημιουργούνται θα μπλοκάρουν την προβολή της κάμερας 
– Κλείστε και ανοίξτε ξανά την προβολή κάμερας
– Επανεκκινήστε την εφαρμογή

5: Μπορώ να χρησιμοποιώ ατμό για συμβατικές συνταγές που χρησιμοποιώ ήδη;

Ναι! Και, μάλιστα, η χρήση του ατμού μπορεί να βελτιώσει το τελικό αποτέλεσμα σε αρκετές από τις συνταγές σας. Αναζητήστε το "Steam Converter" στην ενότητα "Cooking Assistants" της εφαρμογής My Electrolux Kitchen: με αυτόν τον τρόπο θα μπορέσετε να μετατρέψετε ρυθμίσεις συνταγών σε ρυθμίσεις ατμού.

6: Θα πρέπει να προθερμαίνω τον φούρνο, ή να περιμένω να προθερμανθεί, όταν στέλνω συνταγές από την εφαρμογή στον φούρνο;
Όλες οι συνταγές μας ξεκινούν το μαγείρεμα με κρύο φούρνο, συνεπώς, δεν απαιτείται προθέρμανση. Επίσης, συνιστάται να βάζετε το φαγητό στον φούρνο προτού στείλετε τη συνταγή σε αυτόν.

Διαβάστε περισσότερα