Φθαρμένος / χτυπημένος / γρατζουνισμένος απορροφητήρας

Τελευταία ενημέρωση 19/4/2024 7:47 πμ

Αν ανακαλύψετε ζημιά όταν αφαιρέσετε τον απορροφητήρα από τη συσκευασία:

Καλέστε αμέσως τον αντιπρόσωπο για να τον ενημερώσετε για τη ζημιά που ανακαλύψατε που προκλήθηκε κατά τη μεταφορά της συσκευής. Θα βρείτε τον αριθμό τηλεφώνου του αντιπροσώπου στο τιμολόγιο ή στο δελτίο παράδοσης.

Μην επιχειρήσετε να συνδέσετε ή να χρησιμοποιήσετε τη συσκευή.

Αν ανακαλύψετε ζημιά μετά την εγκατάσταση / πρώτη χρήση: 

Καλέστε τον αντιπρόσωπο για να τον ενημερώσετε για τη ζημιά.

Αίτηση για σέρβις:

Αν είναι δυνατό, δηλώστε τοπρόβλημα του σχετικύ εξαρτήματος κατά την επικοινωνία σας με το Εξουσιοδοτημένο Κέντρο Σέρβις.

Αγοράστε καινούργια ανταλλακτικά / εξαρτήματα από το Ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Προγραμματισμός Ραντεβού
Προγραμματισμός Ραντεβού

Βρίσκεστε στο μέρος όπου μπορουμε να σας προσφέρουμε επισκευή σταθερή τιμής από τους τεχνικούς της Electrolux.